söndag 17 april 2011

Läget kritiskt för bebis...

...o dr vet inte om han kommer klara sig.

13 kommentarer:

  1. Det bara MÅSTE han!!! Kämpa nu lille vän, kämpa <3 Vi tror på dej och vet att du kan. Kramar om mamma Malin så hårt det bara går...

    SvaraRadera
  2. Hitta din blogg nyss och blev chockad nu på morgonen när jag såg detta....fy fy fy, det måste vända, jag ber till högre makter för er!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig, tänker massa på er.

    heja lillkillen!!!!!!

    kram kram kram kram kram

    SvaraRadera
  4. Uschuschusch.. Håller alla tummar jag äger och har!! Önskar så mycket att bebis klarar sig och kommer må bra!! Tänker på er!

    SvaraRadera
  5. Så länge ni har kämpat tillsammans! Nu hoppas vi på att bäbis orkar kämpa på själv. Skickar iväg en STOR kram

    SvaraRadera
  6. Glömde skriva att det är Mirja som är anonym!

    SvaraRadera
  7. Jag tänker på er och håller alla tummar jag har att lilleman kryar på sig!!!
    Klart allt går bra - det måste det göra!
    Tänker på er!

    SvaraRadera
  8. tänker på er och hoppas allt går bra för den lille! många kramar från oss

    SvaraRadera
  9. Lilla lilla gossebarn, du som har kämpat och klarat dig så länge mot många odds, håll ut och kämpa ännu lite till. Din mamma och pappa och dina fina storasyskon behöver dig. Och det här livet är så vackert!! Jag ber till alla makter som finns för dig. Puss på nästippen av tant Tanya

    SvaraRadera
  10. Neeejj!!! Vi håller alla tummar vi kan. KOm igen lillen kämpa....
    Stora kramar <3

    SvaraRadera
  11. Håller alla tummar för er! Jobbar på neo så jag vet att dom är starka dom här små liven och ni har ju kämpat så länge nu. Jag tror på er! Kram till er

    SvaraRadera
  12. Älskade lilla gossebarn nu kämpar du!!
    O blir stor o stark,så ska du snart få träffa dina fina stolta storasyskon!
    Jag håller tummarna hårt! Stoor kraam<3

    SvaraRadera
  13. Men käre barn.. Hoppas han klarar sej nu efter så många veckors kämpande.. har följt din blogg sen GBG... Håller tummarna å mina tankar finns hos er.. Ni e ju riktiga kämpar.. Stor kram <3

    SvaraRadera