söndag 17 april 2011

En liten bild.

Den här tog jag imorse i trollhättan o då var han ju väldigt dålig o inte så rosig o fin som han var på eftermiddagen idag. Har ingen kabel så jag kan lägga över bilder o mobilen får jag inte ha på inne hos honom så ni får vänta lite till på att få se hans fina kalufs. Madde har precis varit här o tittat på honom en snabbis o lämnat lite grejer till oss. Ska gå upp o sitta hos honom en stund till sedan ska vi försöka sova lite om allt är någorlunda stabilt. Gissar att det är lättare sagt än gjort men nu är det ett tag sedan jag sussade så jag behöver det verkligen!

5 kommentarer:

  1. Gulle han, lite syskonlik va?! =)

    SvaraRadera
  2. Men jösses Malin, varmt grattis! Håller på dig å lilleman, så söt! Vi hörs, hälsa D kramar

    SvaraRadera
  3. Först och främst grattis! Jag håller tummar och tår för att allting går bra med er lille pojke.

    SvaraRadera
  4. Stora grattis kramar till er alla.. Vi håller tummarna att allt ska gå bra...Kramar från Rose-Marie och Peter o Jimmie

    SvaraRadera
  5. Hittade din blogg av en slump och vill verkligen önska er all lycka. Jag hoppas innerligt att allt går så bra det bara kan och att er lille Sander stabiliserar sig och återhämtar sig snabbt.

    Vår son Wilmer föddes den 26:e mars i v. 33+1 och vägde 1825 g (16 % för liten). Vi var inskrivna i två veckor på neonatal och har nu spenderat vår första vecka hemma med hemvård.

    Vi håller alla tummar och hejar på er! Kramar

    SvaraRadera