söndag 17 april 2011

Goda nyheter!

De tar prover med jämna mellanrum för att se hur bra han syresätter sig o när senaste provet kom tillbaka började läkaren säga att de måste kollat fel. Det kunde omöjligt vara så bra. Så hon beordrade ett nytt prov o lovade att bjuda på bullar om det stämde. O vet ni vad??? Det var rätt!!!!! Han syresatte sig tom FÖR bra! Sänkte kvävetjofräsen till 15 tror jag (vet inte vad det var innan) o syrgasen t 80 o hans syresättning fortsatte ligga runt 95-100. Vi vågar inte glädjas fullt ut men hursomhelst är det underbara nyheter! Dessutom har han fått lite av min mat. Hela 2 ml fick han i sonden:-)




Nu ska vi försöka få i oss ngt att äta. Jag har svårt för det kan jag säga men jag måste peta i mig ngt för jag har rätt ont i magen. Uppdaterar senare igen men fortsätt hålla tummarna snälla ni!!!

9 kommentarer:

  1. Hurra!!!!!!
    Stig
    (Agneta skriver visst själv)

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!

    VI håller tummarna. Tyvärr har vi bara två var men om man lägger till alla fingrar och alla tår så blir det lite mer.
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  3. åh det låter bra! Självklart håler vi tummarna. Massor med nya kramar!!!!

    SvaraRadera
  4. Grabben sköter sej fint, och Ni med =) Maten från mamma kommer göra susen för honom, droppar av guld är det <3 Ta hand om dej Malin och glöm nu inte att ÄTA, ät så mycket du bara kan. 4-barns mödrar behöver ordentligt med käk för att orka du vet, så vräk på du =P Vet man förresten längden på lille Sander ännu?? Skickar massor med lyckokramar till Er lille <3

    SvaraRadera
  5. Underbart!! Tummarna fortsätter :)

    SvaraRadera
  6. Hej Malin!
    Grattis till sonen.Håller tummarna och hoppas allt ska gå bra.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Va roligt att er lille prins mår bättre, åh vad söt han är <3
    Kramar från Karin

    SvaraRadera
  8. Så fin han är lille,lille Sander<3
    Ber för er!! Tänker på er massor!
    Försök o pilla i dig lite mat,så du orkar!
    STOR varm kram!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till er lille prins - vilket fint namn han fått!! Önskar er all lycka och styrka! Kram Louise (som skrivit förr pga oxå legat inlagd)

    SvaraRadera