söndag 17 april 2011

Lite sämre igen...

...proverna på blodgasen var inte alls så bra den här gången så nu har de höjt syrgas t 98 % igen som det var från början. O ev ska de även höja kvävet lite också. Blodtrycket var svajigt o lite sämre så han skulle få blod o plasma. Sköterskan sa ändå att hon inte tyckte att han var sämre, bara en rad massa inställningar man måste komma tillrätta med för att hitta en balans. Kanske var de lite väl optimistiska när proverna var så bra sist o sänkte lite mkt. Skitjobbigt hursomhelst o nu har jag den där stora, jobbiga klumpen i magen igen...


Imorse blev vi erbjudna att döpa honom snabbt om vi kände att det var viktigt o vi skulle få kontakt m präst o så men avböjde just då. Här har det inte varit så mkt tal om det men kurator ska vi få i veckan o jag har då lagt in önskemål om att få fina Marie jag hade när jag låg här sist. Får se om det är möjligt.




Uschianna. Rena skiten det här. Det bara måste gå bra!!!

4 kommentarer:

  1. Heja, kärleken, hoppet och livet! Heja ER, heja fina Sander. Vilken käpe han är, vilka kämpar ni är!! Håller alla tummar och tår jag har!!

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt med Tess i kommentaren ovan, Heja Kärleken, Hoppet och LIVET! Vi finns här när du behöver Malin, glöm inte det <3 När klumpen i magen växer sej stor, så fokusera bara på det riktigt ljusa och andas, andas. Massor med pepp och tröst från Mej här hemma. Ps. Sanders dag blev i alla fall en väldigt fin och skön dag. Nu när kvällen är här, så syns månen stor och gul som en ost. Det har varit en speciell dag helt klart, Sanders alldeles egna <3 Ds.

    SvaraRadera
  3. Snälla söta Malin... Jag ser på din blogg att du kämpar och kämpar. Å lille Sander han var en fighter redan innan han kom ut! Och han är stark nu och starkare och starkare kommer han att bli ska du se <3 Du är en klok kvinna, med förmåga att frammana allt det mod och all den kraft som du så väl behöver nu. Min familj och jag tänker på er alla och sänder er kraft och värme!! Hoppas solen lyser över er i Göteborg som den gör över oss i Levene!! Kram Å

    SvaraRadera
  4. Vi fortsätter att tänka på lilla Sander och hoppas att det går bra! Han är jättefin, vilken liten prins<3 Massor av varma kramar Carro med sina prinsessor<3

    SvaraRadera