lördag 23 april 2011

Hektisk dag!

Jisses! Jag är inte van vid allt det här! Det går i ett när man har tre små barn här som kräver sitt o ett fjärde uppe på neo. MEN så mysigt! Vi har varit ute o lekt, ätit middag tillsammans, spelat innebandy (som var nära att sluta i en bruten arm för mig då det var tokhalt på golvet o jag ramlade haha. Slutade m 10-9 till Timmie så jag låg i ganska bra tycker jag;-), varit på lekplatsen mm. Har inte varit uppe hos Sander än men jag ska gå en sväng snart o daniel efter mig. Caspian somnade bredvid mig i sängen ikväll. Det var helt underbart. Ska lägga mig m lilla Linn nu också o se om hon vill sova lite. Sov i bilen på vägen hit förut så hon har inte varit så trött idag. Kl är snart 21:30 så det är väl dags ändå så hon orkar med morgondagen. Då fyller Daniel år o svärmor o svärfar kommer hit o firar med oss. Sen får vi se när det blir flytt för liten Sander. Syrgasen är sänkt ytterligare i eftermiddag fick vi veta när vi ringde så han verkar må ganska bra trots allt!!!


I onsdags flyttade vi hit. Då hade jag legat åtta veckor exakt i sjukhus-säng.

Idag kom barnen hit. Exakt två månader sedan jag åkte till sjukhus för kontroll o sedan dess har jag inte varit hemma. Ni kan tro att jag ska njuta inatt av att ha tre av mina fyra godingar hos mig! Har kört ihop alla sängar så vi kan kramas o mysa allihop.


Hoppas ni har en trevlig påsk!

1 kommentar: